Πολιτική επιστροφών

H παρακάτω πολιτική επιστροφών ισχύει αποκλειστικά για αγορές και συναλλαγές μέσω του thepavilion.gr.

Η εταιρεία μας διατηρεί όλα τα προϊόντα που εμπορεύεται σε προστατευόμενους χώρους, σε άριστες συνθήκες θερμοκρασίας, τηρώντας τις αυστηρότερες προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησής τους ώστε να παραλαμβάνετε αυτά σε άριστη κατάσταση.

Περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος από τον πελάτη:

Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα  συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας μια φόρμα επικοινωνίας στην οποία θα πρέπει να αναφέρει τους λόγους που επιθυμεί να επιστραφεί το προϊόν. Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει δεκτή μόνο εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική άριστη  κατάσταση του και δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του. Επιπλέον ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει και όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος, που προορίζεται για επιστροφή, επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή με την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει αποσφραγισθεί  και δεν έχει καταστραφεί με οποιοδήποτε τρόπο  η συσκευασία του.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και ακυρώσει την παραγγελία μόνο εφόσον ενημερώσει την εταιρεία, με την συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας, εντός μιας ώρας από τη στιγμή υποβολής της παραγγελίας και με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία  δεν έχει εκτελεσθεί..

Προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών προϊόντων κατά την έννοια του άρθρου 3ιβ του ν. 2251/1994 και για τον λόγο αυτό δεν μπορούν επιστραφούν.

Προϊόντα που διαμορφώνονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη (ενδεικτικά κοπές τυριών ή αλλαντικών και συσκευασία τους σε συγκεκριμένη ποσότητα) δεν μπορούν αν επιστραφούν.

Παρά την τήρηση όλων των αυστηρών προδιαγραφών φύλαξης των προϊόντων, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προϊόν πιθανόν να παραληφθεί από τον πελάτη αλλοιωμένο. Η εταιρεία δέχεται να επιστραφεί το προϊόν εφόσον διαπιστώσει ότι είναι αλλοιωμένο και ο πελάτης την έχει πληροφορήσει άμεσα  με την συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας, που θα αναφέρει ότι το προϊόν είναι αλλοιωμένο ή προβληματικό. Μετά τη λήψη του προϊόντος από την εταιρεία και την διαπίστωση της αλλοίωσης υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εντός 15 ημερών. Κατά την αναφορά του προβλήματος ο πελάτης πρέπει να δηλώσει αν επιθυμεί αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη και κατατίθενται στον τραπεζικό του λογαριασμό αφού διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι πράγματι αλλοιωμένο.

Φόρμα υπαναχώρησης/επιστροφής

    Άμεση παράδοση

    των προϊόντων μας σε όλη την Ελλάδα

    Συναλλαγές με κάρτα

    σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον

    Εξυπηρέτηση πελατών

    καλέστε μας στο 2513 00 73 44

    Δωρεάν παραλαβή

    από το κατάστημα μας